Okei, pöllin Hantilta 31 päivän blogi haasteen koska ne on aina kivoja ja koska valittelin edellisessä merkinnässä sitä etten löytänyt kivoja.. :> Haaste löytyy täältä.

1. Self portrait and 5 random facts about yourself

tumblr_mtom2qv4xm1r8feaho1_1280-normal.j

Päätin nyt käyttää tätä kuvaa minkä otin noin viikko sitten

  1. Tykkään joistain iskelmä biiseistä, mutta minua hävettää kuunnella niitä koska kaikki aina nälvii minua aiheesta
  2. Autolla ajaessani pistän musiikit täysille ja laulan tunteella mukana, joskus jopa teen pieniä tanssiliikkeitä
  3. Vaikka puollan eläinten oikeuksia, olen silti lihansyöjä enkä aio luopua siitä
  4. En oikein enää järkyty mistään, olen nähnyt niin paljon kaikenlaisia asioita etten vähästä hätkähdä
  5. Näen silti paljon painajaisia jotka ahdistavat minua pitkään

Ja joops, ehkä olisi ollut järkevämpää aloittaa tämänkin tekeminen ensimmäisenä päivänä tätä kuuta, mutta kun pläh, niin ihan sama, ketäpä se häiritsee. : D