15. List 10 things that make you awesome 

Huoh, kirjoitin tämän aikaisemmin varastoon mutta unohdin lähettää sen joten joudun keksimään nämä uudelleen!

  1. Olen suhteellisen kiltti ja kohtelias 
  2. Minulle voi puhua asiasta kuin asiasta
  3. Lievän ylipainoni vuoksi olen pehmeä halattava : D
  4. Muistan yleensä muistamisen arvoisia ystäviäni toisinaan jollain kivalla yllätyksellä
  5. Vitsailen aika paljon joten voisin sanoa olevani hauska
  6. Osaan leipoa ja tehdä ruokaa :)
  7. Vaikka olenkin hieman lapsellinen osaan silti käyttäytyä kunnolla tarpeen vaatiessa
  8. Olen suhteellisen fiksu, en mitenkään tajuttoman älykäs, mutta melko järkevä - aina toisinaan : D
  9. En ole ollenkaan pitkävihainen
  10. No meitsi nyt on meitsi ja oon vaan tosi awesome!!

Haha, noita on kamalan hankala keksiä kun en tykkää omakehusta ollenkaan. Mutta jospa nuo nyt välttäisivät. :)