8. Biggest pet peeve

Kyllä sen on pakko olla kanssa-autoilijat.

Tai lähinnä se, miten huonosti he ajavat autolla. :'D En voi käsittää miten vaikeaa on 1) näyttää vilkkua ennenkuin jarrutetaan (siis silloin jos on kääntymässä derp) 2) kiihdyttää reippaasti rampissa moottoritielle mentäessä kun satasen lätkä liukuu ohi (olettaen että ramppi on suora ja voi kiihdyttää) 3) näyttää vilkkua poistuttaessa kieroliittymästä tai silloin kun on aikeissa kääntyä, jotta liikenne sujuisi paremmin 4) olla ajamatta perseessä kiinni 5) ajaa reippaasti sitä sallittua nopeutta - mikään ei ole niin turhauttavaa kuin tupajumi edessä joka ajaa kuudenkympin alueella neljääkymppiä 6) ohittaa moottoritiellä reippaasti se ohitettava, eikä jäädä siihen vierelle ajelemaan samaa vauhtia ja tärkein 7) ottaa muut autoilijat huomioon!

Näissä tilanteissa minulle iskee järkyttävä road rage, koska ilman tällaisia törttöilyjä liikenne sujuisi paljon paremmin (minäkin voisin ajaa rauhassa ilman että pitää ahdistua jokaisesta tyhmästä liikkeestä) Olen toki itsekin töppäillyt liikenteessä ja varmana olen saanut huutoja muilta autoilijoilta kun olen hölmöillyt liikenteessä. : D Muutaman kerran joku kiireinen kusipää on tööttäillytkin minulle vaikka olenkin ajanut ihan oikein ja näyttänyt vilkkua vaihtaessani kaistaa ja olen sattumoisin pujahtanut jonkun eteen - mutta nämä nyt ovat sattuneet muualla kuin Imatralla joten kaivetaan tekosyyksi se, etten ole paikallinen liikenteessä.. 8D